6 czerwca startuje 7 edycja e-kursu Jak zbudować własną firmę…
Wspierając coachów i trenerów w rozwoju ich biznesów i rozwijając swoją praktykę superwizora i coacha przedsiębiorczości mam okazję obserwować skuteczność różnych strategii i narzędzi biznesowych. Kompetencje coacha niekoniecznie idą w parze z kompetencjami przedsiębiorcy. To dwa różne obszary wiedzy.
Będąc dobrym coachem czy trenerem, wcale nie jestem z definicji dobrym sprzedawcą, marketingowcem czy finansistą. Ale i tego można się nauczyć. Optymistyczne jest to, że sukces w biznesie nie jest efektem szczęścia i przypadku, tylko konsekwentnie realizowanego planu. Wcześniej swoje praktyki rozwinęło wielu innych coachów i trenerów, warto z ich doświadczeń korzystać.Dla mnie budowanie i rozwijanie firmy szkoleniowej i praktyki coachingowej jest przygodą. Czytam o różnych koncepcjach, podpatruję działania innych graczy rynkowych, testuję nowe narzędzia, czy media reklamowe. Dużo przy tym się uczę. To, co wydaje mi się użyteczne natychmiast pojawia się w moim e-kursie Jak zbudować własną firmę… (w domyśle szkoleniowo-coachingową).
Co zatem nowego pojawi się w 7 edycji e-kursu?
- 1-stronicowy Plan Marketingowy – Większość z nas przyzwyczaiła się już do 1-stronicowej kanwy modelu biznesowego czy kanwy Strategii Błękitnego Oceanu. Dorzucam do tego użyteczne narzędzie do planowania działań marketingowych.
- Pasywne strategie generowania przychodu – Coach prowadzi sesje, a trener pracuje z grupą z założenia, ale gdyby można było wygenerować dodatkowy dochód z działań innych, niż szkolenia czy coaching. Można. Pokażę kilka przykładowych strategii.
- Proces cyklu sprzedaży – Budowanie bazy lojalnych klientów, poprzez dostarczanie im coraz droższych i bardziej wartościowych produktów i usług jest niezwykle efektywną strategią sprzedaży. Pokazuję, jak taki proces zaplanować w oparciu o produkty szkoleniowe i coachingowe.
- Customer Development – Jest to podejście zakładające, że na każdym etapie projektowania produktu i usługi zaprasza się potencjalnych konsumentów do współdecydowania o ostatecznym kształcie oferty. W najnowszej edycji kursu prezentuję przykładowe ankiety wykorzystywane przeze mnie w badaniach opinii klientów.
Poza tym miałem okazję przetestować kilka nowych aplikacji i narzędzia wspierających przedsiębiorcę – I tych w zakresie rozwoju biznesu, jak i zwiększania osobistej efektywności.
Oprócz tego standardowe treści: wybór specjalizacji, model biznesowy, strategie pozyskiwania klientów, narzędzia wspierające sprzedaż usług szkoleniowych i coachingowych i wiele, wiele innych.
7 edycja kursu startuje 6 czerwca.
Kolejne edycja są zaplanowane na:
- 5 września 2016 r.
- 5 grudnia 2016 r.
Osoby zainteresowane, zapraszam do zapoznania się z programem – Program e-kursu JAK ZBUDOWAĆ WŁASNĄ FIRMĘ…
Dla osób, które zdecydują się na uczestnictwo w e-kursie do końca maja, specjalna oferta – dodatkowa, bezpłatna sesja telefoniczna coachingu przedsiębiorczości.
Serdecznie zachęcam, do zapisywania się na najbliższą edycję.