Co nowego w 7 edycji…

6 czerwca startuje 7 edycja e-kursu Jak zbudować własną firmę…

Wspierając coachów i trenerów w rozwoju ich biznesów i rozwijając swoją praktykę superwizora i coacha przedsiębiorczości mam okazję obserwować skuteczność różnych strategii i narzędzi biznesowych. Kompetencje coacha niekoniecznie idą w parze z kompetencjami przedsiębiorcy. To dwa różne obszary wiedzy.

Będąc dobrym coachem czy trenerem, wcale nie jestem z definicji dobrym sprzedawcą, marketingowcem czy finansistą. Ale i tego można się nauczyć. Optymistyczne jest to, że sukces w biznesie nie jest efektem szczęścia i przypadku, tylko konsekwentnie realizowanego planu. Wcześniej swoje praktyki rozwinęło wielu innych coachów i trenerów, warto z ich doświadczeń korzystać.Dla mnie budowanie i rozwijanie firmy szkoleniowej i praktyki coachingowej jest przygodą. Czytam o różnych koncepcjach, podpatruję działania innych graczy rynkowych, testuję nowe narzędzia, czy media reklamowe. Dużo przy tym się uczę. To, co wydaje mi się użyteczne natychmiast pojawia się w moim e-kursie Jak zbudować własną firmę… (w domyśle szkoleniowo-coachingową).

Co zatem nowego pojawi się w 7 edycji e-kursu?

  • 1-stronicowy Plan Marketingowy – Większość z nas przyzwyczaiła się już do 1-stronicowej kanwy modelu biznesowego czy kanwy Strategii Błękitnego Oceanu. Dorzucam do tego użyteczne narzędzie do planowania działań marketingowych.
  • Pasywne strategie generowania przychodu – Coach prowadzi sesje, a trener pracuje z grupą z założenia, ale gdyby można było wygenerować dodatkowy dochód z działań innych, niż szkolenia czy coaching. Można. Pokażę kilka przykładowych strategii.
  • Proces cyklu sprzedaży – Budowanie bazy lojalnych klientów, poprzez dostarczanie im coraz droższych i bardziej wartościowych produktów i usług jest niezwykle efektywną strategią sprzedaży. Pokazuję, jak taki proces zaplanować w oparciu o produkty szkoleniowe i coachingowe.
  • Customer Development – Jest to podejście zakładające, że na każdym etapie projektowania produktu i usługi zaprasza się potencjalnych konsumentów do współdecydowania o ostatecznym kształcie oferty. W najnowszej edycji kursu prezentuję przykładowe ankiety wykorzystywane przeze mnie w badaniach opinii klientów.

Poza tym miałem okazję przetestować kilka nowych aplikacji i narzędzia wspierających przedsiębiorcę –  I tych w zakresie rozwoju biznesu, jak i zwiększania osobistej efektywności.

Oprócz tego standardowe treści: wybór specjalizacji, model biznesowy, strategie pozyskiwania klientów, narzędzia wspierające sprzedaż usług szkoleniowych i coachingowych i wiele, wiele innych.

7 edycja kursu startuje 6 czerwca.

Kolejne edycja są zaplanowane na:

  • 5 września 2016 r.
  • 5 grudnia 2016 r.

Osoby zainteresowane, zapraszam do zapoznania się z programem – Program e-kursu JAK ZBUDOWAĆ WŁASNĄ FIRMĘ…

Dla osób, które zdecydują się na uczestnictwo w e-kursie do końca maja, specjalna oferta – dodatkowa, bezpłatna sesja telefoniczna coachingu przedsiębiorczości.
Serdecznie zachęcam, do zapisywania się na najbliższą edycję.