Jak zacząć pracę na własny rachunek

Najbliższa edycja wystartuje 13 grudnia 2021 r. Wersja STANDARD za darmo.
Dowiedz się, co potrzebujesz, aby zbudować własny biznes online. Ucz się z Rafałem Szewczak i Magdą Kozioł.
Zarezerwuj miejsce już dziś!

Wszystko, co potrzebujesz wiedzieć, zanim wystartujesz z własnym biznesem online.

  • Marzysz o własnej firmie, ale nie masz pewności, czy praca na własny rachunek jest dla Ciebie?
  • Pracujesz na etacie i masz wiele do stracenia?
  • Nie wiesz, czy znajdziesz klientów i czy sobie poradzisz z marketingiem?

Dołącz do naszego programu i dowiedz się, czego potrzebujesz się nauczyć, aby bezpiecznie wystartować ze swoją pierwszą firmą.
Wcale nie musisz rezygnować z etatu, aby rozwinąć swój biznes online. Możesz to robić równolegle. My podpowiemy Ci jak.

Kurs w wersji podstawowej jest bezpłatny.
W ramach akcji #DobroZaDobro dzielimy się swoją wiedzą, w zamian za to, że Ty zobowiążesz się zrobić coś dobrego dla innych. Ty decydujesz co to będzie, komu pomożesz i kiedy.

DLACZEGO WARTO WZIAĆ UDZIAŁ W KURSIE?

2 tygodnie wspólnej pracy

Przez 2 tygodnie będziemy pokazywać Ci, z czym się wiąże praca na własny rachunek. Dzięki temu łatwiej Ci będzie podjąć decyzję, czy praca na swoim jest dla Ciebie.

Dostęp 24 godziny na dobę

Uczestniczysz w programie na własnych warunkach. Logujesz się, kiedy chcesz i z dowolnego miejsca na świecie. Dajemy Ci dostęp do materiałów i grupy wsparcia.

Konsultacje z mentorem

Przez okres trwania kursu możesz liczyć na nasze bezpośrednie wsparcie. Możesz zadawać nam pytania i konsultować swoje wątpliwości.

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Jeżeli…

  • Marzysz o pracy na swoim, ale nie wiesz, czy to jest dla Ciebie.
  • Masz wiele obaw związanych z pracą na własny rachunek.
  • Boisz się zaryzykować w obawie przed porażką.
  • Nie wiesz, od czego zacząć tworzenie własnej firmy.
  • Potrzebujesz dowiedzieć się, czy to jest dobry moment, aby zacząć.
  • Chcesz zrozumieć, na czym polega budowanie biznesu online.
  • Zastanawiasz się, czy da się połączyć pracę na etacie i pracę na swoim.
  • Nie wiesz, jakim budżetem trzeba dysponować, aby zacząć budowanie własnego biznesu.

Ten program jest dla Ciebie.

Kurs jest przeznaczony dla wszystkich tych, którzy myślą o własnej firmie, ale nie są pewni, czy to jest dla nich droga. Potrzebują pewności i zachęty do zrobienia pierwszego kroku. A może informacji, że to jeszcze nie jest właściwy czas.

JAK WYGLĄDA PRACA PODCZAS KURSU?

W trakcie 2 tygodniowego programu będziemy dzielić się z Tobą naszymi doświadczeniami internetowych przedsiębiorców i wnioskami z pracy z innymi osobami, które zdecydowała się na stworzenie własnego biznesu online opartego na wiedzy eksperckiej.

  1. Platforma e-learningowa z materiałami merytorycznymi – Tutaj zmieszczamy różne materiały: artykuły, nagrania, narzędzia, które mogą być dla Ciebie pomocne na etapie podejmowania decyzji o pracy na własny rachunek. Materiały pogrupowane są w bloki tematyczne. Możesz korzystać z platformy poprzez stronę WWW lub dostępną na smartfony aplikację mobilną (na systemy iOS i Android).
  2. Zamknięta grupa VIP na Facebooku – Tutaj pracujemy nad rozwojem Twojego biznesu. Udostępniamy tutaj treści merytoryczne, dajemy zadania, zapraszamy do dyskusji i dzielenia się refleksjami. To jak wirtualna sala szkoleniowa, gdzie przez 2 tygodnie możesz konsultować z nami wszystkie swoje obawy i wątpliwości związane z budowaniem własnego biznesu.
  3. Grupowe sesje Q&A (dostępna tylko w pakiecie PREMIUM i VIP) – Zaplanowaliśmy dwie grupowe sesje pytań i odpowiedzi. Spotykamy się online i w trakcie tego spotkania możesz zadać każde pytanie dotyczące budowania i rozwoju własnego biznesu. Każda z dwóch sesji trwa 60 minut.
  4. Nagrania webinarów (dostępna tylko w pakiecie PREMIUM i VIP) – Ponad 7 godzin konkretnej wiedzy merytorycznej o wyborze niszy, wykorzystaniu mediów społecznościowych, marketingu i sprzedaży online.
  5. Indywidualne telefoniczne sesje mentoringowe (dostępna tylko w pakiecie VIP) – W trakcie dwóch 45-minutowych sesji zajmujemy się Twoim indywidualnym przypadkiem. Możesz uzyskać odpowiedzi na swoje pytania lub wziąć udział w sesji coachingowej, której celem jest przyjrzenie się Twoim blokadom i obawom.

Dostęp do kursu masz przez rok, a w grupie wsparcia zostajesz na zawsze. Dzięki temu uzyskujesz wsparcie nie tylko od nas, ale od uczestników wcześniejszych edycji kursu.

PROGRAM KURSU

  • Po co chcesz budować biznes online? – Twoja motywacja jest kluczowa.
  • Czy napewno jesteś gotowy na zmiany? – Czynniki, które decydują o sukcesie w budowaniu własnej firmy.
  • Czy Twój profil osobowościowy jest siłą wspierającą czy hamującą? – Role biznesowe a cechy charakteru.
  • Czy da się połączyć etat i własny biznes? – Dwa podejścia do budowania własnego biznesu.
  • Jaki jest Twój kapitał zawodowy? – Zacznij od tego, na czym się znasz.
  • Na czym chcesz zarabiać? – Kilka słów o produktach informacyjnych.
  • Na czym możesz zacząć zarabiać już dziś? – Pomysły na zarabianie od zaraz.
  • Jaką firmę chcesz budować? – Internetowy nomad czy właściciel spółki.
  • Jaki wygląda krok po kroku praca nad własnym biznesem?
  • Ile potrzebuję zainwestować? – Kalkulacja wydatków w biznesie online.
  • Jak stworzyć i przetestować swój pomysł na biznes? – Poszukiwanie właściwiej propozycji wartości.
  • Jakich narzędzi potrzebuję na początek? – Tworzenie własnej platformy marketingowo-sprzedażowej.

Magda Kozioł i Rafał Szewczak

Kurs stworzyli i prowadzą: Magda KoziołRafał Szewczak:

  • Soloprenerzy i współwłaściciele platformy do kursów online – Eduszkolenia24.pl
  • Freelancerzy świadczący usługi coachingowe, mentoringowe i superwizyjne.
  • Pasjonaci coachingu oraz budowania biznesów opartych na własnej marce i wiedzy eksperckiej.

Więcej informacji o Magdzie…
Więcej informacji o Rafale…

POTWIERDZENIE UKOŃCZENIA SZKOLENIA

Każdy uczestnik, który ukończy szkolenie z pozytywnym wynikiem otrzyma imienny certyfikat w formie elektronicznej (pdf) wysłany na adres e-mail podany w zgłoszeniu (dotyczy osób, które zakupiły pakiet PREMIUM lub VIP).

własna firma, własny biznes, jak założyć firmę, pomysły na biznes

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Czy ten kurs jest dla mnie?

Jeśli myślisz o pracy na swoim, ale nie masz pewności, czy to jest właściwa dla Ciebie droga albo czy to jest odpowiedni czas – Tak! To jest szkolenie dla Ciebie.

Jak wygląda praca przez te 2 tygodnie?

Po zapisaniu się na program otrzymujesz dostęp do platformy Moodle, na której są udostępnione materiały merytoryczne:

  • nagrane lekcje – w każdym module kilka wykładów, w którym omawiamy wszystkie kluczowe treści z danego tygodnia;
  • materiały do czytania prezentowane w wykładzie, podzielone na mniejsze jednostki, aby łatwiej się z nich korzystało;
  • zadania do wykonania – zadania związane są z treściami omawianymi podczas danego tygodnia i odnoszące się bezpośrednio do pracy nad rozwojem własnego biznesu coachingowego i szkoleniowego;
  • narzędzia i przykładowe wzory dokumentów – mają Ci one pomóc w projektowaniu Twojego własnego biznesu;
  • listy kontrolne – w każdym module jedna lista, która pomoże Ci zaplanować krok po kroku działania związane z rozwojem Twojego biznesu;
  • odesłania do innych ciekawych materiałów, literatury lub narzędzi.

Dodatkowo dodaję Cię do zamkniętej grupy VIP na Facebooku, gdzie masz bezpośredni dostęp do mnie. Na grupie możesz zadawać pytania lub konsultować własne przypadki.

Na zakończenie każdego tygodnia możesz wziąć udział w telefonicznej, grupowej sesji konsultacyjnej, gdzie na żywo możesz zadać nam pytania dotyczące treści omawianych podczas kursu (dotyczy tylko klientów, którzy wybrali pakiet PREMIUM lub VIP).

Dodatkowo osoby korzystające z pakietu VIP, w trakcie lub po zakończeniu kursu, mogą odbyć z nami dwie dodatkowe indywidualne 45-minutowe sesje mentoringu przedsiębiorczości. Przed sesją przygotowujesz pytania, które wysyłasz mi, a następnie ja odpowiadam na nie w trakcie sesji.

Co jeśli kurs mi się nie spodoba? Mogę z niego zrezygnować? (pakiet PREMIUM i VIP)

Zależy nam na Twoim zadowoleniu. Chcemy, abyś polecała/polecał nas dalej.

Jeśli będziesz miała/miał jakąkolwiek wątpliwość co do jakości lub użyteczności prezentowanych w e-kursie treści, będziesz mieć 7 dni, od momentu dołączenia do platformy i grupy na Facebooku, aby podjąć decyzję o ewentualnej rezygnacji z uczestnictwa w nim. Warunkiem rezygnacji jest podanie przyczyn rezygnacji, tak abyśmy w przyszłości mogli skorzystać z Twojej informacji zwrotnej przy wprowadzaniu zmian w programie kursu.

Zwrócimy wtedy wpłacone przez Ciebie pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni na konto, z którego dokonałeś/dokonałaś płatności za kurs.

Czy jest jakiś harmonogram kursu? Czy muszę się logować na platformę w określonych godzinach?

Jak zacząć pracę na własny rachunek jest kursem o charakterze asynchronicznym. Oznacza to, że możesz się logować na platformę kursową i do grupy na Facebooku w dowolnym, preferowanym przez Ciebie czasie. Dostęp do platformy i grupy masz 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy tylko dostęp do internetu.

Na kurs składają się trzy moduły. Aby utrzymać systematyczne tempo nauki, poszczególne moduły uruchamiane są co tydzień, zawsze w poniedziałek, około godziny 20:00. To uczestnik kursu decyduje, kiedy chce na platformę się zalogować. Zalecamy pewną systematyczność, to pomaga w rozwoju umiejętności, ale nic się nie dzieje, jeśli jednego dnia uczestnik przejrzy więcej materiałów i zrobi więcej ćwiczeń, a innego dnia mniej. Nie ma konieczności logowania się na platformę każdego dnia.

To, co warto robić, to śledzić to, co dzieje się na grupie wspierającej kurs na Facebooku.

Sprawa wygląda inaczej z telefonicznymi, grupowymi konsultacjami. Terminy konsultacji podane zaraz po rozpoczęciu kursu. Udział w konsultacjach nie jest obowiązkowy, ale jeśli chce się wziąć w nich udział, trzeba najpierw potwierdzić chęć swojego uczestnictwa. Następnie, osobom, które zgłosiły chęć uczestnictwa w konsultacjach wysyłamy kody konieczne do zalogowania się na naszą dedykowaną linię do telekonferencji.

Indywidualne, telefoniczne  sesje mentoringu przedsiębiorczości (tylko w pakiecie PREMIUM) umawiane są indywidualnie.

Co jeśli nie wyrobię się i z jakichś przyczyn nie zdążę przejrzeć wszystkich materiałów w 2 tygodnie?

Nic się nie dzieje. Kurs trwa 2 tygodnie. Zwykle jeszcze przez kolejny tydzień, dwa, każdy uczestnik ma dostęp do materiałów na platformie. Dostęp zostaje zamknięty, kiedy uruchamiana jest kolejna edycja kursu, ale nawet wtedy można skontaktować się z nami i dopiszemy Cię do kolejnej edycji.

Dostęp do grupy Jak zacząć pracę na własny rachunek na Facebooku zostaje Ci na stałe. Niezależnie, czy zakończysz kurs, czy nie, w grupie zostajesz.

PAKIETY CENOWE

  • Dostęp do platformy z materiałami merytorycznymi.
  • Dostęp do zamkniętej grupy kursowej na Facebooku – JAK ZACZĄĆ PRACĘ NA WŁASNY RACHUNEK.
  • Możliwość uczestnictwa w dwóch sesjach Q&A, podczas których prowadzący odpowiadają na pytania.
  • Dostęp do ponad 5 nagrań webinarów:
    • Jak zbudować firmę bez rzucania etatu
    • Jak wybrać niszę
    • Jak stworzyć i przetestować swój pierwszy produkt
    • Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania i rozwoju biznesu
    • Sprzedaż dla osób, które nie lubią sprzedawać
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu

Cena pakietu STANDARD: BEZPŁATNIE w zamian za zobowiązanie o zrobieniu czegoś dobrego dla innych.

  • Dostęp do platformy z materiałami merytorycznymi.
  • Dostęp do zamkniętej grupy VIP na Facebooku.
  • Możliwość uczestnictwa w dwóch sesjach Q&A, podczas których prowadzący odpowiadają na pytania.
  • Dostęp do ponad 5 nagrań webinarów:
    • Jak zbudować firmę bez rzucania etatu
    • Jak wybrać niszę
    • Jak stworzyć i przetestować swój pierwszy produkt
    • Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania i rozwoju biznesu
    • Sprzedaż dla osób, które nie lubią sprzedawać
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu

Cena pakietu PREMIUM: 95 zł

Sprawdź terminy najbliższej edycji – Kalendarz e-szkoleń

ZAPROSZENIE DO ZAKUPU

Jeśli zainteresował Cię nasz e-kurs, skorzystaj z opcji zakupu poniżej.
Możesz też skorzystaj z opcji tradycyjnego przelewu, w takim przypadku napisz do nas – KONTAKT

Po zarejestrowaniu środków na naszym koncie, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania do platformy kursowej.
Jeśli potrzebujesz faktury napisz do nas – KONTAKT

Zapisz się lub zapytaj o szczegóły kursu!

Odpowiemy na każde Twoje pytanie lub wątpliwość.

  • Zapytaj o program.
  • Zapytaj o warunki uczestnictwa.
  • Zapytaj o sposób pracy.

Wielu z uczestników naszych szkoleń na początku obawia się formy e-learningowej kursu. Sprawdź, czy to jest dla Ciebie.

Dajemy gwarancję jakości!

Zależy nam na Twoim zadowoleniu. Chcemy, abyś polecała/polecał nas dalej. Jeśli będziesz miała/miał jakąkolwiek wątpliwość co do jakości lub użyteczności prezentowanych w e-kursie treści, będziesz mogła/mógł podjąć decyzję o rezygnacji z uczestnictwa w nim. Zwrócimy wtedy wpłacone przez Ciebie pieniądze.